fredag 29 juni 2007

visumintervju och värrigare visor.

Resan söderut avklarades med livet i behåll, om ändock inte nödvändigtvis förståndet. Åtminstone förstår jag inte vitsen med att åka ettusen (1000) kilometer för att svara på frågorna 1. Du känner hon som var före dej i kön va? och 2. Hur många år har du studerat?. Nå, hämtade ut mitt pass från posten idag, kompletterat med värriga lappar och grejer. Snart åker jag. [aaah!]

Känner mej litegrann som en död fisk. Jobbet var totalt kaos idag och vi fick inte ens nån ordentlig kassa att visa upp för besväret. Kan inte minnas när jag senast skulle ha känt mej så utpumpad efter ett arbetspass. Anyway, ledigt imorgon på grund av kusins bröllop. Det låter kanske lite konstigt att säga det med tanke på att jag ska sjunga typ hela kvällen (släktkören uppträder med alldeles för många sånger inklusive ett solouppträdande av, eh, mej), men det ska bli skönt att fara på ett bröllop där man inte är inblandad alls. Omväxling förnöjer och allt det där.

Tänkte skriva nånting viktigt (det är det ju alltid) men jag ska gå och packa in en båt i en skinkpåse i stället. Hejdå.

Inga kommentarer: