tisdag 8 december 2009

stockholm.

Vi yrade runt på stan på jakt efter pippikängor och den perfekta klänningen. Jag köpte helt normala saker, som presentband och jordnötssmör. Vi såg Cats på Cirkus och tyckte att genomförandet var utmärkt men pjäsen skräp. Vi gick och frös i regnet på Skansens julmarknad men köpte ostkaka och polkaklubba innan vi åkte buss gratis in till centrum. Vi skrattade åt en stulen lampknapp, sjöng karaoke, hörde bra skämt (vissa för fjärde gången), svettades, frös, diskuterade twilight, försökte lista ut hur duschen fungerade, vägrade buggsvängen 'rump' och besökte bokhandlar. Och så köpte jag typ världens bästa grej fast det är en julklapp så det är hemligt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att jag hela tiden stöter på pippiliknande kängor här och då tänker jag på dig.

A-M

Anonym sa...

Vilken bra beskrivning på en resa!!/p