lördag 18 september 2010

fönster.

Jag har inte bloggat på några dagar. Om ni vill kan vi låtsas att det beror på att jag har så hektiskt liv numera. Men om ni har några slags moraliska invändningar mot att ljuga så kan jag berätta att jag mest har suttit hemma och tittat på tv. Ifall ni undrar: jo, jag är fortfarande tjugofem år, arbetslös och bor hemma hos mamma och pappa. Fast igår och idag har jag faktiskt jobbat, på detdär stället där jag hade gjort mitt sista skift. Jag är helt pinsamt trött på köpet. Men annars försöker jag mest att andas med hälsosamma mellanrum, till exempel genom att rita en massa fönster och lyssna på Eliza Doolittles Pack Up några gånger för mycket. Eller genom att åka och hälsa på Syster Liten i Stora Världen, vilket jag gör på torsdag. Så att, sånt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du skriver väl, god användning av små ord och fin rytm. Fortsätt!