torsdag 20 januari 2011

feels like heaven.

Ända sen dendär trilla-ner-från-ett-träd-incidenten har min rygg varit lite mer kräsen angående vilka skor den endorsar. Bland annat därav kom det sig att jag för ett tag sen inhandlade silikonimplantat för skor. Det jag var ute efter var att få lite mer höjd under hälarna, men det jag fick var så mycket mer: nämligen en försmak av himlen. Produkten känns alltså som att man är i himlen.

Så om nån bloggläsare har några frågor om hur det är där, fråga mig - jag vet. Personligen hade jag kanske trott att där är lite varmare, kanske lite mer mening med tillvaron, kanske lite färre silikonimplantat. Men där ser man, även jag kan ha fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då inställer ju sig omedelbart frågan om silikonimplantatet får dig att känna dig så lång att du nuddar himlen eller om det verkligen ger en konkret känsla av himmelskt välbefinnande?

A-M

delpheena sa...

nej, känner mig int alls längre faktiskt. och int för att jag nu int sku vara lång och ståtlig annars, men riktigt ti himlen räcks jag nog int... och ärligt talat kände jag mig int speciellt mycket annorlunda. men tydligen är det så det känns i himlen?!