fredag 4 november 2011

nenäpäivä

Idag är det Nenäpäivä. Då ska man ge pengar till fattiga barn och ha en röd clownnäsa, fast jag är inte helt säker på hur de två korrelerar. Företaget jag är anställt hos, GoExcellent, är så pass trevligt att dom har lovat matcha varenda euro som vi donerat. Dessutom fick vi tårta. Dagen till ära uppmanades man också klä ut sig till clown. Jag hade helt vanliga kläder - tyllkjol och blårutigt och klarrött - men jag såg nog lite ut som en clown ändå. Jag beslöt att det ska vara mitt nya klädstilsmotto, att jag varje dag ska klä mig så att folk runt mig inte är helt säkra på om jag är utklädd till clown eller inte.
Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

men usch... jag kommer tyvärr vara lite rädd för dej då :´( / jenny

Anonym sa...

faktiskt mera skrämmande än http://www.youtube.com/watch?v=L_1FUHeh5f4