lördag 21 april 2007

grease - vad hände sedan?


Allt emellanåt får jag för mig att leka konstnär och klotta akryl på mitt köksbord, mitt golv samt, om det riktigt vill sig, på eventuell papperslapp eller duk. Oftast handlar det om tiosekunderskreationer, men ibland händer det ju sig att jag orkar hänge tre dagar åt ett projekt. Om det sen är värt det är ju en annan sak, det suger ju lite att spendera timmar åt att researcha hur frihetsgudinnan ser ut för att sen måla en skitful tavla, till exempel. Men det är en annan sak. Den här är i alla fall lite rolig. Tycker jag.

P.S. Beklagar språket, förresten, men det är faktiskt inte mitt fel. För er som inte förstår finska, typ ålänningar och så (inga namn nämnda), så står det typ
ruta2: VA?? Nånting sånt finns ju inte!
ruta5: Till minne av kärleken... från din baby. [oh yeah, jag borde jättemycket bli översättare]
ruta6: Det gick åt skogen igen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men det finns ålänningar som inte, trott eller ej, har sett Grease.(Inga namn nämnda)


Vet du vem Mel Brooks är? Känns lite honom i den.
Men jag måste säga att du imponerade mig. Såna där skills har du inte visat åt mig förr. Stiligt värre.
/Sam

delpheena sa...

int måst man ha sett grease. och int kräver det så värst mycket skills att klippa och klistra, det gör man redan på dagis. men tack ändå.