onsdag 4 april 2007

long time, no see.

Det var ett tag sen jag skrev senast. Har du undrat över vad jag har gjort?

Ptja, jag har till exempel återsett min syster med man med jubel och fröjderop, med allt som därtill hör, exempelvis banlagning (jaa, vi lyckades stjäla ett mjölkpaket av en gammal tant och rädda jonatan från en säker död!) och kittling (av henne, inte mej).

Sen har jag också varit en superduktig studerande (fast det är jag ju alltid?).

Och så har jag tittat på en Playboy Production, producerad av Hugh Hefner (den första?). Det var Macbeth.

Och lite såntdär, du vet. Sånt som man brukar. Stråla ikapp med solen, blåsa iväg på Brändöbron, frysa i takatalvi (mr G frågade efter ett svenskt ord för det, btw, det finns väl inte? säger det nånting om skillnaden mellan svenskspråkiga och finskspråkiga, månne?), köpa nya skor...

Inga kommentarer: