tisdag 26 september 2006

snabb uppdatering av inget alls.

Dagarna bara går och går och aldrig kommer de till dörren. Saker jag borde göra inkluderar till exempel att skaffa ett hem åt Rufus kompis, ta ett allvarligt snack med dem som denajjar min access till nätet (tyvärr vet jag inte vem det är), gå med en praolapp till en affär i centrum samt kommentera en tyskas finska. Det får en nästan att inse varför dörren är så motbjudande.

Och nu har hösten kommit på riktigt! Det är ruggigt, regnigt, kallt och alldeles... alldeles underbart! Detta kräver glass.

2 kommentarer:

enSam sa...

Håller du på att snöa in dig du med?

Enda mänskliga kontakt jag får, om man inte den överdos jag får på jobbet, så är det när jag spionerar på mina grannar igenom mitt titthål i dörren. Tragisk man är. =)

delpheena sa...

nä, vadå?