fredag 29 september 2006

kvällens mest otippade.

Kvällens mest otippade var nog ändå Idol-Johans idol: Westlife-Bryan. Ni vet, han som visar fingret åt sina barn för att få se på fotboll?* Han är ju en såå bra låtförfattare, liksom. Tyvärr sjöng han dock inte mitt favoritparti av låten, så det var lite av ett antiklimax.

* Jag var bergsäker på att jag hade bloggat om dendär låten tidigare, men tydligen var det på någon annan sida. Jag vet inte hur många gånger jag har undrat över bridgepartiet i låten Real to me; han sjunger nånting om att det är så trevligt att dricka äkta engelskt te och se barnen springa runt i trädgården och sen kommer han till låtens klimax, där han för kung och fosterland drämmer i med "then I raise up my finger and watch football on tv!". Frågan är ju vilket finger det rör sig om.

Inga kommentarer: