måndag 17 september 2007

valsignade shuffle.

Om man sitter och grater ut sina ogon vid en ridikulos fejksjo i ett land langt, langt borta, och bara lyssnar pa svensk musik for att det ar vad man behover just da, och ens iPod plotsligt shufflar till idolslaten Haaveista totta* borjar man gapskratta bara for att allting bara ar sa enormt absurt, och kan inte sluta skratta forran en halvtimme senare.

Testad sak.

(Pa datafronten intet nytt, alltsa. Eller nytt, jo, har en skiva, sa allt torde ju vara frid och frojd. Om den bara gick att stoppa in i datorn ocksa sa skulle alla mina problem vara losta.)

* jag ar inte saker pa om den heter sa. och jag tar absolut inget som helst ansvar for att den laten finns i min ipod.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh nej, datorn vill int att du ska trott in en skiva i den? va skit stil ... du som har vårdat bowmont(??) så ömt under era år tillsammans. jag tror jag också ska leta upp en fejksjö att sådär smågråta vid. nu ska jag åka hem till sandsund och göra skolarbeten ... ska filma joel å det tycker han ska bli SÅ roligt! :) ha det så bra, jag tänker på dig!