onsdag 30 juli 2008

jag köper mig lycklig.

Den här tiden förra året var jag i full gång med förberedelserna inför den Stora Resan. Jag tänkte jag skulle gå tillbaka i tiden i bloggen för att läsa klagomål på hur jobbigt det var med visumansökningar och sånt, så där så att jag blir glad att jag inte behöver åka nu; men juli 2007 är den enda månad jag inte har skrivit ett enda inlägg sen jag började blogga här december 2005. SÅ fullt upp hade jag tydligen.

I brist på visumansökningar och andra skojiga saker att slänga pengar på, muntrar jag upp mig själv med diverse andra köp. Idag köpte jag världens finaste lilla my-halsband (jaja, så går det när man är på jobb; har man inga kunder hamnar man ju att handla själv), och nyss fick jag ett bekräftelsemejl från CDON att mitt paket är på väg, ett paket innehållande (jag citerar) Oh Laura - A Song Inside, Winnerbäck Lars - Med Sol, Goo Goo Dolls - Dizzy Up samt DVD - Astrid Lindgren Mat. Mm, mat, goott (kanske ostkaka från Katthult?). Nåja. Den sistnämnda ser jag mest fram emot, för den innehåller Kajsa Kavat och det finns väl inget finare, speciellt nu när det lackar mot jul.

Inga kommentarer: