tisdag 8 mars 2011

hej, det händer någå.

I går började mitt nya liv som elektronisk marknadsförare. Vi har redan kommit långt: idag har vi lärt oss hur man skickar e-post. Och så har vi börjat fila på en kaffelista. Fast imorgon ska vi börja marknadsföra, är det tänkt.

Bland andra nyheter kan nämnas att jag idag var och tittade på en lägenhet som jag tänker ta om den andra intresserade inte tar den först. Där kan man dansa ringlekar och förvara saker i ett skafferi och sitta på fönsterbrädet och fundera på om man är färgblind om man kombinerar lilarosa tapeter och ljusgul träpanel. Och också bo.

5 kommentarer:

PW sa...

Om du vill öva på att skicka e-post står vi nog till förfogande! :)

delpheena sa...

hah, tack.

Anonym sa...

Grattis till jobb och bostad. Men vad var det för fel med att bo hemma? Har en granne hemma som bor hemma än och han är över 40.
Vart ska du flytta då?

Anonym sa...

/Sam

delpheena sa...

tack, fast jag har inte fått jobb, jag har börjat en kurs. jag hyr en lägenhet i jakobstads centrum.