torsdag 31 mars 2011

hjälp! jag har fastnat i villa villekulla!

 

Kära läsare, jag behöver er hjälp. Jag ska nämligen gå på maskerad på lördag, med temat sagofigurer. Och det är ju roligt för all del, men jag vet inte vad jag ska klä ut mig till. Dessutom har jag upptäckt att jag har ett problem*. Ni förstår, jag går inte på maskerad speciellt ofta, men när jag tänker tillbaka på de senaste gångerna så framträder ett visst... tema. Och det är väl inget fel på det heller, precis, men jag känner att jag behöver förnya mig lite; komma bort från Villa Villekulla, if you will.

Så jag tar gärna emot era kommentarer: vad kan man klä ut sig till egentligen?

* det första steget är att erkänna att man har ett problem, right?

2 kommentarer:

J sa...

playboy bunny... fast herr nilsson (varför inte lilla gubben?) för att liksom ändå hålla sig till temat!

Anonym sa...

Jag hade faktiskt tänkt skriva Lilla My, men jag ser att det funkade re'n som tankeöverföring, så praktiskt!

A-M