fredag 3 juni 2011

kunden har så sällan rätt.

Jag har jobbat första heldagen för sommaren idag. Det är studentdimission imorgon, jag är trött. På tal om det: jag förstår seriöst inte människor som kommer in dagen före studenten och propsar på att absolut måsta få nåt random stuff graverat genast samma dag. Okej, du kanske har bott under en sten och missat det, sånt händer. Men att framhärda med sina krav fastän butikspersonalen påpekar att eh, det är lite stressigt just nu, kanske det kan vänta? Ibland är det svårt, det där med att kunden alltid har rätt. 

Men annars bra. Jag överdoserar rabarber och imorgon ska jag jobba och gå på studentkalas och sen åka till Vasa och träffa mitt jengi för första gången på evigheter. Och sen ledig söndag, och ledig måndag också! Och om inte det får er på bra humör, här är en bild på ett gulligt djur och ett gulligt barn:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar bild!/m

A-M sa...

Igår var det någon som informerade oss om att man dör om man äter 1½ kg rabarber, så se upp med överdoseringen :)

delpheena sa...

på riktigt?! vad är det man dör av då? fräter syran sönder magen eller nåt?

A-M sa...

Jag glömde kolla upp det tyvärr :) men eftersom det var på tal om nitrater sku jag tro att det har någonting med det att göra.