onsdag 4 oktober 2006

dålig tajming.

Som om det inte skulle vara nog att ha skola från 10-18, kom jag en timme tidigare idag. Det var inte så mycket det att jag inte hade koll på när jag började; mer så att jag inte hade koll på vad klockan var. Jag visste inte i vilket rum vi skulle vara, eftersom läraren egentligen skulle vara borta, så jag hade streckat över i min kalender - lämpligt nog streckade jag speciellt över rumsnumret. Så jag kom hit och flängde runt som en berg-och-dalbana, upp till fjärde våningen, ner till andra våningen, upp till fjärde våningen igen... tills jag började titta på klockan och inse att jag var inte sen, utan en timme för tidig. Yeey. Men man fick ju lite arbete gjort i alla fall. Dessutom såg jag Seth-Cohen-lookaliken, så det var ju inte helt bortkastad tid :D

Inga kommentarer: