tisdag 11 december 2007

från oss alla, till er alla...


Jag är SÅ duktig. Jag steg upp till åtta i morse (första gången jag varit uppe så tidigt på hela terminen, förutom när vi åkte till NY, då) för att gå och ge en pärm åt en person som inte ens kom dit. För vi kunde ju inte exempelvis ha gått till fakultetens kansli och lämnat in den vilken tid som helst, nej nej, åtta på morgonen är en bra tid. Sen gick jag och skrev jättesmarta saker på sju papper och lämnade in dem innan lunch. Egentligen skulle jag inte ha fått lämna in dem till fakultetskansliet heller, men på grund av vädret kom läraren inte hit idag, så vi fick. Nu ska jag bara mejla kreativa saker, samt skriva tent senare i eftermiddag och så är det jullov, på riktigt! Imorgon förmiddag åker vi till Kansas City.

Jejj.

P.S. 'lång näsa' är ett konstigt uttryck, kom jag på när jag gjorde visselnäsegesten och påstod att den hade med uttrycket att göra. i samma veva upptäckte jag att injuryhappy inte är något ord .D.S.
P.S.S. Bilder av plättar, vita elefanter och lucior. D.S.S.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kom det någon isstorm till er sedan? Jag läste nyheterna på länken som du gav och det verkade vara en vädervariant som vi inte brukar ha.
Vi tyckte att John var jättefin lucia med sitt blonda hår.

A-M

Anonym sa...

YES!
Välkommen hem!
/m

Anonym sa...

Vad många hobbits du har på ditt campus! :P

/Janne

delpheena sa...

nån slags isstorm hade vi nog, men inte lika våldsamt som på andra ställen. men det såg nog helt märkligt ut då landskapet var helt vitt, men inte av frost eller snö, utan av is. jag försökte ta några bilder, det lyckades int så bra, men jag kan försöka visa sen.