måndag 9 februari 2009

byte av elgrejs.

Enligt uppgift ska nån elgrejs bytas i huset. Det kommer att ta ungefär 30 minuter och ske 11.2-13.2 kl.7:00-21:00. Elapparater tar ingen skada, men det är tillrådligt att stänga av persondatorn medan det sker, enligt anslaget. Siis häh? Hur ska man veta när då? Ska man ha datorn avstängd i tre dagar? Jo morjens, säger jag.

Idag har jag gått på stan och sökt tuliaiset en stund. Jag kom hem med två skivor Sibelius, en chokladplatta och ett paket plåster med muminfigurer på. Och mjölk, men den har jag inte tänkt ta med mig.

3 kommentarer:

/SiD sa...

..men vadå, du har ju en laptop

Anonym sa...

Och på tal om shopping, veet du vad jag förärades (nåja, skaffade) igår!? En... å, bli inte illamående nu... rosa telefon... den är så fin!

A-M

delpheena sa...

s: jamen, som princiip! vad är det för vits med sån information? det informerar ju int speciellt mycket.

a-m: alltså, lite illamående blir jag nog. att du int vet bättre :P