tisdag 17 februari 2009

pa vastfronten en del nytt.

Hej, halsningar fran vilda vastern! Har har vi det livat ska ni veta. Idag har vi demonstrerat hejvilt mot sadana lojliga pastaenden som att Gud hatar jultomten, Alice i Underlandet och Obama. Det var en som spottade pa oss och en sextioarig tant som visade fingret, men annars var det en framgangsrik demonstration. Vi (las: Evan & Kira) har ocksa bakat pekanpaj. Vi (las: Evan, Kira & jag) har ocksa atit pekanpaj. Och sa har jag borjat lasa Twilight for att kunna lasa upp lampliga stycken och skratta, vilket ledde till hot om att jag far sova pa soffan i natt.
Sen jag kom i lordags har jag upptackt mer av Emporia an jag gjorde pa ett helt ar, kanns det som. Det ar inte sant, forstas. Dessutom har jag gjort upptackter gallande gruppdynamik och andra forandringar som inte alla ar helt trevliga, men de har jag gott om tid att fundera over pa natterna nar jag vaknar runt en fyratiden (12 kroppslig tid) och inte kan somna om. Manga funderingar ar inte sanna, forstas. De bara fods i nattmorkret. Pa dagarna ar det dock ljust och soligt och Erin gar omkring i flipflops. Fast sa varmt ar det inte pa riktigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Här på östfronten är det -20 grader, otroligt vackert, men ack så kallt!
/m