lördag 21 februari 2009

uppdatering.

Igar gick vi omkring kortarmat, idag ar det under minus (25 F for tillfallet). Ah, Kansas.
Jag har varit har en vecka! Otroligt. Men sant. En vecka till, sen aker jag hem. Sant. Det ar underbart att vara har, men jag tror inte att jag kommer att ha nagra problem att aka hem. Sa pass reacklimatiserad har jag inte hunnit bli. Jag sa till John igar att jag visserligen hade forvantat mig att saker och ting skulle ha forandrats, men kanske inte sa har mycket. Han trodde att jag var sarkastisk. Det ar val sa det ska vara. Det ar val Obamas tal om forandring som har stallt till det... Nana. Men jag ar glad for de val jag har gjort.
Under veckan som gatt har jag varit pa shoppingtur (wuuhuu Emporia!), lekt i varldens coolaste lekpark, spelat spel, besokt zoo, lyssnat till jazz (John spelade ocksa!) och atit mexikanskt, kinesiskt och amerikanskt. Just nu ar jag ensam i Erin & Shawnas lagenhet och ska snart ga till bokhandeln. Eventuellt borde jag hitta ett par solglasogon ocksa, det ar det enda jag har kommit pa att jag glomt, och solen ar lite huvudvarksframkallande i langden. Senare blir det mera spel, alternativt filmmaraton med uberamerikanska filmer som Emma har lyckats missa hittills, sasom Team America och Boondock Saints.

Inga kommentarer: