onsdag 28 december 2005

besök hos farbror doktorn

Idag var jag och Mr Bowmont till doktorn. Medicinen kommer på posten om en till två veckor.

Idag har jag också grävt upp det gamla uttrycket "det var som en dålig film" (enligt Ida, åtminstone, jag visste inte att vi hade grävt ner det. Å andra sidan trodde fröken Postiljon också att min fem år gamla vinterjacka var ny. Så man vet ju inte så noga.). Vi gjorde också någonting, eller sade någonting, som jag minns väldigt tydligt att jag tänkte att jag borde blogga om, men vad det kan tänkas ha varit har jag ingen aning om nu. Men det var säkert inget viktigt. Eller så var det just det det var, någonting så fullständigt världsomvälvande att universum nog kommer att gå under för att jag inte kommer ihåg det. Antingen eller.

Inga kommentarer: