torsdag 12 november 2009

500 days of summer.

Alltså. Vad är opp med bio egentligen? Här går jag, Emmalotta Viktualia Rullgardina Krysmynta Bogustavsdotter Knästrump, och ser fram emot en romantisk komedi. Romantisk komedi. Jag. Och så säger dom att den ska komma ut 30.10 och så blir jag glad och sen ångrar dom sig och säger att hej, kommande filmer, den kommer nångång i framtiden. Fast nu har dom ångrat sig igen och tagit bort den från webbsidan helt. Vad ska det betyda? Väntar vi på DVD-släpp här eller? Jeez. Snacka om bra PR för "jag laddar inte ner olagligt"-moralen. Säkert är den väl ändå helt dålig sen.

mvh. "förkylningscranky"



I brist på riktiga filmen kan man ju kika på den här spinoffen. Kan man kalla det en spinoff? Jag kan.

P.S. På tal om bio pratade vi om hobbies på tyskakursen igår och en sa att hon går ofta på bio. Läraren frågade vad hon såg senast och först kom hon inte ihåg och sen kom hon på: Harry Potter! Jo tjena. Jätteofta hon går på bio. D.S.

2 kommentarer:

Janina sa...

den går i alla fall på bio i vasa för tillfället! :)

delpheena sa...

åhå, tack för infon! (men ännu mer grr för kinocity.)