onsdag 25 november 2009

förresten...

Inte för att jag vill skryta eller så, men det har visat sig att jag är ungefär lika bra på att flumma om filosofi på finska som jag är på att flumma om barn- och ungdomslitteratur på svenska. Tydligen gör det ingenting att man inte kommer på vad grotta heter på finska när man ska diskutera Platons grottanalogi.

På tal om barn- och ungdomslitteratur, förresten, så upptäckte jag för två dagar sen, d.v.s. typ tre månader efter att jag valde primärlitteratur till gradun, att den boken jag skriver om inte heter The Hatchet, utan bara Hatchet. Haha. Go me.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heja, heja!!

A-M

Anonym sa...

grattis/p

Ingrid sa...

Nästa år kör jag helt klart på ett julris. Har kommit på en annan lösning som får duga för denna jul, dyker väl upp på bloggen snart!