måndag 2 november 2009

småsaker som händer ibland och som jag inte är tillräckligt tacksam över:

  • att jag får sova på nätterna utan att grannarna har techno/boten anna-party till 07:37.
  • att när grannarna har techno/boten anna-party till 07:37 får jag sova ut sen efter det utan att rörgubbarna sparkar igång borrarna i lägenheten strax under min 08:00.
  • att jag har rinnande vatten och fungerande avlopp.
  • att jag har en egen lägenhet där det inte springer gubbar med mustascher och/eller hästsvansar stup i kvarten.
  • att jag kan byta om i fred utan att behöva oroa mig för att gubbar med mustascher och/eller hästsvansar ska komma in med universalnyckel.
  • att jag kan gå direkt hem efter föreläsningen klockan sex på kvällen utan att fundera på några som helst gubbar överhuvudtaget.
och sånt.

Inga kommentarer: