måndag 2 augusti 2010

sånt jag har gjort.

Vet ni, det är augusti. Det är lika sjukt varje år. Men speciellt just det året som råkar pågå för tillfället. Det blir ju lite skralt med uppdateringen på sommaren, så jag hade tänkt berätta lite vad jag har gjort sen sist, fast det visade sig att jag har glömt. Så vi kör lite bildbaserad uppdatering istället. Såhär:

Det har varit Jakobs dagar. Det var loppis på torget, då jag köpte ett Kastehelmi kakfat (för jag bakar ju så mycket kakor jämt att jag knappt vet vart jag ska göra av dom); bandkvällar då vissa visste vilka som skulle spela, vissa inte (and hilarity ensued); gammaldags torg och rundvandring vid skeppet Vega. Och så Salem al Fakir på ett fullsmockat After Eight, totalt avväpnande i sin barnsliga charm.

Hela familjen plus lite extra koreansk familj har funnits i nejden och vi har umgåtts och ätit gott och badat och åkt ring och so on and so forth.

Och så har jag läst rätt mycket, och jobbat ännu mer, och mitt i allt är det slut på sommaren och Syster Liten drar utomlands om några dagar och jag borde hitta ett jobb eller nån slags framtid i alla fall, så allt är helt konstigt och ovanligt, men i morse vaknade jag av att någon borrade utanför mitt fönster, så allt är nog som vanligt i alla fall.

Inga kommentarer: