torsdag 24 februari 2011

tecken på ålderstigenhet.

Jag (eller mina vänner, som är supermycket yngre, typ flera månader) brukar ibland skämta om min höga ålder, men oftast är det mest bara på låtsas (well, för min del i alla fall, jag kan ju inte tala för nämnda vänner i och för sig).

MEN.

Hollywood lär planera att göra en remake av The Bodyguard. På riktigt. Jag är så gammal att en film som kom ut när jag var sju år nu är så gammal att det görs en ny version av den.

För att citera handär creepy guy: NOOOO. NOOOO.

2 kommentarer:

J sa...

det är absolut inget skämt från vår sida! däremot är det ett stort skämt att is låtsas vara supermycket yngre än vad jag är!


Jag blir lite rädd då jag läser ditt inlägg dock... vem ska spela sångerskan? Houston we have a problem! (hahahaaa)


på skrivande om den mycket unga is... ska vi avlägga en visit inkommande vecka? hon har tydligen rivit skåp, byggt en bänk och köpt en tanttapet?!

delpheena sa...

nåjå, kunde just tänka mej de.

tror int att dom har casta nån ännu, så det är fritt fram att spekulera! christina aguilera som whitney och james franco som costner? lindsay lohan som whitney och robert downey jr som costner? eller justin timberlake som whitney och angelina jolie som costner?

jeez, vilken overachiever! jo passar utmärkt. onsdag passar int, tror jag, men annars är jag lika sysslolös som vanligt.