torsdag 3 februari 2011

mind power.

På bilden ser ni roten till alla mina problem, snön, göra segertecken.
Men I'm on to you, snön.

Jag kom just på en helbra grej. Jag har ju gått omkring och känt mej arbetslös och initiativlös och värdelös och andra lämpliga ord som slutar på -lös hela hösten och vintern. MEN. Nu har typ alla amerikaner jag känner wajnat om nån värsta snöstorm och ojoj världen går under för det snöar och blåser lite samtidigt, och det är nog bäst att ha ledigt från skolor och jobb och sitta inne och titta på film hela dan och inte göra nånting alls tills det är slut på snow day. Och det är ju det jag har gjort hela tiden! Jag har bara kanaliserat min inre amerikan och haft snow day sen första snön föll i oktober. Så det är helt okej. När det är snö ute får man vara lat. När det är snö ute behöver man inte gå ut.

Glad we got that sorted out.

Inga kommentarer: