fredag 2 september 2011

arbetslös no more.

Alltså, om jag hade vetat att det enda som krävdes för att få ett jobb var att kapa bort hälften av håret hade jag gjort det för länge sen.

Be that as it may; från och med fjortonde september börjar jag min karriär som kundrådgivare åt ett telefonbolag. Om du har frågor, klagomål eller vill tacka för god service står jag till tjänst och berättar allt du behöver veta. Åtminstone sen när jag har lärt mig allt du behöver veta. 

Min nya arbetsplats finns två kvarter från min lägenhet, vilket plötsligt innebär att jag nog kommer att bo här ett tag. Vilket innebär att jag nog borde göra nåt åt det där hålet i köket, och det faktum att jag inte har nånstans att förvara min printer, och... Hej, jag kan planera mer långsiktigt än för nästa vecka! Score!

Inga kommentarer: