tisdag 6 februari 2007

21.7.2007

Lite sent kommer nu mina reaktioner på utgivningsdatumet av sista Harry Potter-boken. Jag var underligt besviken först, faktiskt, och inte på grund av att jag sörjer över att serien är slut sen, utan ur rent marknadsföringssyfte. Och varför bryr du dig om det, kanske du undrar. Att det verkar helt vrickat att releasa OotP-filmen och DH-boken inom en och samma vecka, då man kunde sprida ut hypen över två år istället, är ju inte egentligen någonting som jag borde ha något intresse av. Det är ju inte mitt problem, direkt. Så nu har jag tänkt se fram emot det istället.

(lite störande är det kanske att jag skulle haft så mycket mer ainetta till min kandi om jag hade skrivit den nästa år istället, som normalt folk. men det är nu sånt som händer.)

Inga kommentarer: