söndag 25 februari 2007

en dröm - ingen dröm?

Min högstadietid präglades i hög grad (?) av en TV-serie som hette Sunset Beach. Jag & J har diskuterat upplösningen av denna serie av och till, i och med att varkendera av oss faktiskt såg sista avsnittet, men det har gått rykten om det... (jag har, incidentally, inte lyckats hitta det någonstans på nätet, om nån gör det, meddela!)

Så, nu beslöt jag mig för att undersöka saken en gång för alla. Såhär berättar Wikipedia:

Det slutade gott för de flesta 'good guys'. Och: Ben och Meg gifte sig. Sen, en plottwist: Meg vaknar upp hemma i Kansas och märker att allt som hänt i TV-serien var en dröm.

MEN, sen kommer ännu en plottwist: hon vaknar upp en gång till och märker att hej, int var det sen heller!

(ojojoj, vilken kvalitet.)

Inga kommentarer: