onsdag 1 april 2009

påskgräs!


Titta, titta, jag har påskgräs! Jag min kaktusmördare som redan hann bli orolig att jag hade dödat det. Men nu när jag har klarat av att odla påskgräs kan jag ju avancera till orkidéer då.

Den andra bilden föreställer mitt andra påskpynt. Det fina med den här bildserien är att jag kan öka på den vartefter jag känner för det, tänkte jag. Fast sen började jag fundera och det enda jag kom på att rita under jorden var ett lik och det känns ju inte speciellt vårigt och glatt. Så om ni har några förslag är det bara att kommentera.

2 kommentarer:

J sa...

maskar? :)

vad fint påskgräs... jag visste du skulle klara det ;P dejt ikväll efter din kör?

Anonym sa...

När du ändå är på gång, kan du passa på att ta dej till Plantagen som öppnas i dag i Stenhaga. Orkidé 5.95, blomman som jag inte visste namnet på; Zamiakalla 3.95 eller varför inte 10 rosor 2.95.
/m