söndag 27 september 2009

åh lasse.

Om min kamera hade fungerat skulle jag här lägga in en bild på innehållet i de paket jag fick i fredags, kompletterat med en text av slaget "Det finns vissa saker jag är beredd att äta mina makaroner utan pesto hela vintern för". Men nu gör den inte det, så ni får en beskrivning istället:

Tänk dig en låda, fylld med Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen på både CD och LP, en sångbok som har paffpärmar och illustrationer och är gjord av nån som fattar att sångböcker är gjorda för att användas, fyra fotografier och en doft av ny. Jag har inte hunnit bestämma mig för om jag gillar Melody Club-syntarna (! jo) än, men ändå. Ändå.

Och sen The Mysterious Benedict Society and the Perilous Journey, utläst på en dag.

(plus två tyskaböcker, men dem pratar vi inte så högt om, tycker jag, för jag väljer alla gånger peston framom dem.)

Inga kommentarer: