lördag 5 september 2009

ifall nån skulle ha missat det:

Emma, moster, till er tjänst.

Det blev ingen Karl Yoo Heun, men lika glada är vi för det. Mindre glada är vi för svininfluensan, som är orsaken till att jag ännu inte har träffat unge herr Yoo, men det kan man ju inte så mycket åt.

Nu är jag tillbaka i Vasa. Idag har jag köpt en såndär låda som det finns internet i. Typ. Och så har jag köpt två kilo gula bönor. No, I kid you not, 2 kg. Nu ska jag äta bönor tills de växer ut ur öronen på mig, har jag tänkt. Efter det kan jag börja skörda själv och slipper gå till torget. Så konvenient. Fast hur är det riktigt, hörni, om man ska förvälla dem innan man fryser ner dem, ska man sen koka dem på nytt när man tar upp dem ur frysen?

På måndag börjar jag skolan. What? Vad är det för nåt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja de ska koka någon minut, som man gör med köpta djupfrysta
/m