onsdag 4 oktober 2006

roliga nyheter.

Är det helt normalt att sitta och gapskratta åt morgonnyheterna på tv?
Först var det svenske politikern som inte blev åtalad för olaglig nedladdning för att blixten slagit ner i hans dator så att undersökningen måste läggas ner.
Och sen var det amerikanske politikern som sexchattat med underåriga, vilket ju förstås inte är det minsta humoristiskt. Men hans pressmeddelande som lästes upp var helt surrealistiskt kul... Nu kommer jag inte ihåg hur det lät, förstås, men det slutade i alla fall helt omotiverat med "..Foley would also like to announce that he is homosexual".

2 kommentarer:

Anonym sa...

By my SEARCHING out FOR THE LATEST INFORMATION about Travel Protection I have found your site.

enSam sa...

Oj, vad många det är som skriver på utländska här.

Det är bara riktiga livsnjutare som vi som kan ha roligt åt ingenting. Om jag hade en video så skulle jag spela in de där ordlekarna som brukar sändas på nätterna. Det är så roligt folk som ringer och gissar.
Undrar om inte jag har bloggat om det förut? Well, man kan inte säga det för ofta.

Det här vore en grej. Att jag skulle börja blogga i din blogg.