torsdag 26 mars 2009

vårstädning.

Nu är det ju vår och så (vadå -15 grader?), så då ska man ju städa. Här hittade jag en lista på feng shuiiga städningar man kan göra för att råda bot på ett och annat. Om man till exempel tycker att man inte har tid att njuta av livet ska man satsa den tid man inte har på att skrubba sitt badrum tills det skiner. Och om man tycker att man behöver mer kärlek och romans ska man städa bort alla grejer man har under sängen. Själv kan jag ju tycka att just den saken är aningen problematisk när det enda jag har under sängen är monster, och eftersom jag har hört att de inte finns på riktigt vet jag inte riktigt hur jag ska bli av med dem. Men jag dammsög i alla fall bort lite damm därifrån idag, så nu sitter jag här och bloggar och väntar på att drömprinsen ska ringa på dörren.

P.S. Hej mamma, nä, jag tror inte på feng shui och inte på horoskop heller. D.S.

Inga kommentarer: