onsdag 17 oktober 2007

detta är upp.

Jag borde skriva min självbiografi tills torsdag.

Jepp.

Jag funderade på att skriva den helt på svenska, bara för att. Mitt språk är en viktig del av mig, utan det vet jag inte vad som lämnar. Dessutom skulle det bara vara roligt att höra lärarens reaktion. Han är visserligen den enda lärare här som eventuellt skulle låta mig get away with it. Men, kanske inte ändå. Vi får se.

Det här börjar bli löjligt intill skrämmande, men jag och CD-rom-drives tycks inte vara kompatibla. Sannerligen jag säger eder, den nya verkar också sakna en optisk konnektion. Oder, datorn märker i alla fall inte att det finns en CD-rom-drive. Hurra. En googling visar att det tydligen är en av fördelarna med Windows Vista, sånt händer. Now isn't that just marvellous.

2 kommentarer:

/SiD sa...

Det låter ju helt lysande!

Anonym sa...

Voi vitsi!
/L

Bra att du köpte datorn från en affär o garantin gäller
/m