söndag 16 november 2008

"mormor, jag skulle bra gärna vilja se dendär ängeln nån gång... för att se hur han bär sig åt!"

Jag tror att jag på riktigt har nån störning. Jag drack glögg till morgonmål. Fast idag är det julöppning, så då är det väl acceptabelt ändå?

Ifall nån undrade så gick jag förstås inte ut i ruskvädret, utan satt och tittade på sånt som gör en varm ända in i själen. Jag vet knappt vad jag skulle ta mig till själv heller... utan mig, menar jag. Fast jag blev ju snål på polkagrisar, förstås. Och så målade jag också. Jag vet inte när jag skulle ha gjort det sist, så det var välspenderad tid bara därför.

Diskade gjorde jag dock inte, så det ska jag nog göra nu. Kanske.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kreativitet är yes, men glögg till morgonmål!?
/m

delpheena sa...

tillsammans med peanutbutter-jelly-smörgåsar, om det gör saken bättre?