torsdag 21 januari 2010

åh. helg. riktig, ledig helg.

Det blev både blod* och tårar** på slutrakan, men inte speciellt mycket svett. Härmed är 40 sidor hursomhelst inskickade och bortom all min kontroll, och jag ska spendera hela helgen med att bara njuta och ta det lugnt och leka med gamla och nya vänner och inte tänka på gradun en enda gång. Jag tänkte börja med att leka med Ben och Jerry.

* Jag bröt av en nagel på dendär bibbaroboten som I tyckte (tycker?) är så cool. Och inte "åhnej jag bröt av en nagel, nu är dom olika långa!"-bröt av, mera "kan inte använda mitt högra pekfinger"-bröt av.
** Om du kollar på en "Du vet att du har sovit för lite när..."-lista, kan du vara ganska säker på att "...du får tårar i ögonen när du läser Mattis&Ronja-försoningsscenen i Ronja Rövardotter på offentlig plats" finns med där.

Inga kommentarer: