måndag 8 mars 2010

universum vs. emma 2-1.

Jag misstänker att universum inte riktigt gillar tanken på att jag skulle skriva färdigt min gradu. Först skickade det en renovering. Lite hemfridsbrott och oväsen och avstängt vatten ska väl do the trick, tänkte universum. 1-0. Jag tänkte meeh, jobbigt! Men I shall overcome. Har du något annat att komma med? 1-1. Universum bara: Muahahaha. Klart jag har! Få se hur du klarar av att skriva utan dator? 2-1. Jag funderar ännu på mitt motdrag. Eventuellt innefattar det nånting med "min bror är bättre än din bror". Hoppas jag.

(alltså: Min dator, Mr Bowmont III, har dött. Skoj.)


EDIT: Kanske kände han på sig att jag redan hade surfat på apple.fi och kände sig hotad, eller kanske han bara körde ett sånt där "nee int va ja heller"-skämt lite för länge för att vara rolig; Mr Bowmont har iaf återuppstått. For now. Hurra.

Inga kommentarer: