onsdag 3 februari 2010

hälsningar från sandsund!

Vissa av mina närmaste är ju i Kenya och vissa i Thailand så jag tänkte också åka ut och resa lite. Så nu har jag rest norrut. Jag befinner mig just nu på en liten ort som heter Sandsund. Vi har rätt skönt väder, milt jämfört med hur kallt det har varit hemma på sistone. Här finns jättemycket snö så man kan säkert skida ifall man inte har några grava trauman som hindrar sådana aktiviteter. Det är lite dåligt med sevärdheter här, men vem gillar egentligen att gå på museum? Det är ett riktigt lyxhotell jag bor på: man får inte bara gå på WC precis när man vill, utan man får även studera kyrkohistoria under tiden. Vi hade en skräckupplevelse med en besatt katt i morse, men annars har resan hittills gått bra.

Hälsningar, Emma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Två av tre skriver resedagbok = kul, även om spänningshalten kanske är snäppet högre i den ena än den andra. Fast beskriv gärna dina trauman! Det kunde vara riktigt spännande. Har det kommit några Kenyabilder?

A-M

delpheena sa...

nepp, inte vad jag vet iaf. fast snart kommer det ju kenyaresenärer!