måndag 21 april 2008

mytologi och ljuspunkter.

Klockan är sex på kvällen, det är tjugotre grader ute och jag sitter inne framför datorn. Hurra. Vi ska ha ett föredrag om Paris på tisdagens mytologilektion. Hurra. Vi ska inte göra nån serietidning, dockteater, eller sketch (i motsats till vissa andra), men vi tänkte föreslå att vi kan göra det på tre olika språk om de vill. På så sätt har de ju i alla fall valt den tråkiga presentationen på engelska. Jag är inte så dum som jag ser ut.

Men man kan ju inte ta det så hårt. Det är ju faktiskt soligt. Jag åt jordgubbar till frukost i morse (it's like summer in a bowl!) och Kelsey hade dubbelkollat med läraren som leder deras europaresa, så nu är det säkert att de (John & Kelsey; vad jag vet iaf) kommer ett varv till Finland och hälsar på! Så på det hela taget är livet ju ganska underbart.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja råkade se på "summer in a bowl"-avsnitte ida :D