söndag 25 april 2010

helt oprovocerat.

Det var en konstig kväll igår. Först bestämde sig min rygg för att helt oprovocerat ge upp kontraktet och sen ville min bästa vän deportera mig till Karelien för att dö i tuberkulos så hon kan ärva mina miljoner. Relativt oprovocerat det också. Dessutom var det exakt en månad tills jag fyller kvartssekel. Fast det är en efterkonstruktion.

I morgon skriver jag min absolut sista tent* såsom studerande vid Vaasan yliopisto. Mazel tov!

* well, förutsatt att jag får godkänt, givetvis.

3 kommentarer:

J sa...

Jag kunde ju gå med på en kompromiss faktiskt... lite oshysst att inte nämna det. naturligtvis vill jag inte du ska dö i karelia... jag vill bara bli rik på andras bekostnad ;) plus att det skulle vara fint att ha en vän som edit :D lycka till på den förhoppningsvis sista tenten!

Anonym sa...

Jo, lycka till i morgon!
/m

delpheena sa...

oj men sori nu baa :P
och tack tack, det gick nog helt bra.