torsdag 1 april 2010

snart över.

Efter att än en gång ha väckts av en borr bredvid mitt öra efter en vrid&vänd-natt tröstar jag mig med att titta på den här tidtabellen för rörrenoveringen. Det börjar längst till vänster med måndag den 11 januari.Och titta, titta! Idag är det torsdag i 29 mars-veckan, och efter idag är det bara en pytteliten bit streck kvar, och det kommer jag dessutom inte att uppleva eftersom jag drar norrut på påsklov idag. Ja, han är sannerligen uppstånden, säger jag bara.

P.S. Eftersom jag fick det här schemat för läänge sen antar jag att det inte är att aprilskämt. Åtminstone hoppas jag det. Med hela min kropp och med hela min själ och med hela mitt förstånd. D.S.

1 kommentar:

J sa...

okej, förlåt. Googla Greta Garbo så hittar du lockiga frisyrer av mer tidsenlig style än rihannas.