tisdag 31 maj 2011

expert på elektronisk marknadsföring.

Mina damer och herrar, från och med idag är jag är fullärd inom ämnet elektronisk marknadsföring! Eller, well, lektionsdelen av kursen är slut i alla fall. Nu tar jag två dagar sommarledigt och sen börjar praktiken, vilken går ut på att jag gör precis samma sak som jag gjort de senaste fem somrarna samt fifflar ihop en webbsida åt företaget under lugnare stunder. 

Idag har jag också ätit sommarens första lösglass*, fått en hoper rabarber av en snäll moster, suttit på stranden i kortärmat efter nio på kvällen och konstaterat att det är länge ännu tills solen går ner samt fotat kvällssol och insett att jag fotade samma blommor för nästan exakt ett år sedan, fast då med en vacker ung dam i studentmössa i förgrunden. Så att, sånt. Vad har ni gjort?
* OPRAH WINFREY VAD DET ÄR DYRT! TVÅ OCH ÅTTIO FÖR EN BOLL ÄR INTE OKEJ! PÅ DEN GAMLA GODA TIDEN NÄR JAG VAR LITEN OCH GRÄSET VAR GRÖNARE OCH MÄNNISKORNA LYCKLIGARE FICK MAN EN BOLL LÖSGLASS FÖR SJU MARK!

Inga kommentarer: