söndag 2 april 2006

pliktinlägg.

Sams begäran tänkte jag nu skriva ett blogginlägg om min dag.

Först sov jag.
Sen tittade jag på originalversionen av The Italian Job*.
Sen åt jag lunch.
Sen tittade jag på förra säsongens America's Next Top Model.
Sen gick jag och lämnade tillbaka filmen och klagade på hack i mitten.
Jaha, sa tanten.
Sen gick jag hem ginast via Brändöbron och fängelset.
Sen tog jag en dusch.
Sen tittade jag på High Fidelity och sista avsnittet av Unelmien Poikamiestyttö** samtidigt.
Sen läste jag lite i Walter J Ongs Muntlig och skriftlig kultur.
Sen sov jag en stund.
Sen åt jag middag.
Sen läste jag lite igen.
Sen tittade jag på Noora menee naimisiin.
Nu tittar jag på Bad Boys 2.
Sen ska jag nog gå och sova.

*Den hyrde jag egentligen för att titta på igår kväll, men jag blev så a) uttråkad på mitt eget sällskap och b) störd på Michael Caine och hans orgier att jag stack till Sugarhoneydaarling i stället. Den mannen är förresten som en blandning mellan min engelske föreläsare och Painkiller. På ett dåligt sätt.
** Ett intressant ord annars, detdär. Poika, mies, tyttö - det är bara nainen som saknas, och det är hon som åsyftas.

3 kommentarer:

enSam sa...

Vad mycket tv du ser på. Du kommer ju snart att få fyrkantiga ögon likt... nej jag vet nog ingen med fyrkantiga ögon.

delpheena sa...

det fanns en orsak till att jag inte hade skrivit något inlägg tidigare.

enSam sa...

Haha, okej. =)