tisdag 11 mars 2008

den här dagen är helt värdelös.

I mitt ena inneröra sjunger Tomas Andersson Wij
Den här dagen är helt värdelös.

I det andra sjunger Jessica Einarsson
Aj aj, får inte tänka såna tankar nu.

För jag har inte ens nån orsak. Jag vet inte vart jag ska ta vägen med mej själv. Jag började nästan gråta på sånglektionen idag för att hon försökte få mig att sjunga mellanregister med luft och jag ville stå och skrika en halvtimme och fråga om allting jag nånsin lärt mig är helt fel och om att sjunga hälsosamt är att sjunga med nån annans röst än min då sjunger jag hellre av hjärtat tills jag går sönder. Jag saknar Heli. Incidentally vet jag inte om jag får fortsätta med lektionerna heller eftersom min klåpare till advisor inte har registrerat mig till kursen tydligen, och nu är det ju alldeles försent, och det gör mig bara argare att det ju egentligen är mitt fel. Och så mår jag fysiskt dåligt också för jag har smällt i mig en hel chokladplatta på två dagar för jag fick paket igår. Och snart ska jag gå och planera spring breaksresan och det får mig också att må dåligt för jag ser fram emot den och bävar samtidigt för det känns ju så dumt att tränga sig på nån annans resa men jag klarar inte att stanna här i tio dagar när jag knappt klarar en. Nu ska jag gå och sparka på ett träd en stund och sen ska jag tvätta ansiktet och inse att jag har allt i världen att vara tacksam för och ingenting att klaga på överhuvudtaget.

Inga kommentarer: