fredag 14 mars 2008

källbrott.

Jepp, nu har jag både källbrott och superbra humor. Eftersom jag misstänker att jag kommer att få lite lång tid emellanåt under emporianska dagarna, tänkte jag inleda fotoserien Spring Break för att dokumentera mina göromål.

Idag, denna första dag, har jag till exempel handlat mat, eftersom kafeterian kommer att vara stängd mesta delen av tiden (jag vet inte när de öppnar igen, faktiskt. Söndag, kanske.) Eftersom mina kokmöjligheter är begränsade till en mikro har jag planerat att njuta av gourmeträtter såsom nudlar och mac-n-cheese. Och glass, förstås.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle å det varmaste rekommendera att du uppsöker ett matställe på stan!
Syns det alls i gatubilden att det är påsktid (eller är det bara valet)?
/m

delpheena sa...

jag vet inte riktigt hur det kunde tänkas visa sig, men lite gult har man ju sett och så... fast jag tycker faktiskt man har sett mer grönt: st patrick's day!
...och jo, jag har nog tänkt göra det.