torsdag 23 mars 2006

den sjätte* medlemmen i beatles: jag.

Jag var och klippte mig i går. Och när jag säger klippte mig, så menar jag faktiskt klippte mig. Eller inte egentligen då, för det var ju inte mig som blev klippt, utan mitt hår. Men ändå. Nu är det klippt, så att säga. Jag har fått delade reaktioner. Dels ett tvekande "har du gjort något med håret?", dels ett "nämen varför har du klippt ditt fina hår!", dels ett "bli int arg nu, men det ser ut som en beatles-frisyr". Och i brist på andra bildbevis (min osynliga kamera är på reparation), kan jag helt enkelt konstatera att jag faktiskt ser ut ungefär som han snubben nere i vänstra hörnet på bilden här. Bortsett från den snygga mustaschen då, tyvärr.

* Den femte (och bästa) Beatles-medlemmen är ju Peter Stormare. Inte sett The Million Dollar Hotel?

Inga kommentarer: