tisdag 14 mars 2006

livet lever (eller lever jag livet?)

Jag tror fast och fullt på teorin att man inte har levt livet riktigt fullt ut om man inte har gått på shoppingrunda vare sig på ett apotek eller en tågstation. Eller varför inte både och? (Stockmann Beauty, däremot, kan man dock gott vara utan, för att nu ta till skamlösa personliga påhopp.)

Utöver det kan jag bara meddela att jag är vårkänslig så det bara slår gnistor om det. Solen har varit framme nu i flera dagar och lyst upp staden till sin beryktade solighet och värmt upp frusna vintergrå själar. Det är en helt underbar känsla att gå med sommarskor på fläckar av barmark som skymtar mellan isfläckarna. Och alla leenden sen! Jag älskar årstidsväxlingar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men halla? Har forvantar mig sig nagot nytt och kul att lasa men nejjnej.*


*(om jag har hitta ratt knappar pa dett har faniga tangetbordet sa hade det varit en glad smiley dar men nu gor jag ju inte det sa nu far det har utlagget sta for det. )**


*(en smiley till)

halsningar Sam