söndag 12 mars 2006

james joycisk söndagkvällsförvridenhet.

Jag är lite trött nu så jag orkar inte skriva välorganiserat. I stället:
den bästa låten gick inte vidare förstås tack matkahuolto jag värmde mina fötter i mina vantar och jag ska sluta upp med att bli sådär hej iprenman så fort nån ens ägnar mig minsta uppmärksamhet för jag är antingen helt svältfödd på bekräftelse eller bara ett kroniskt behov men det ska jag sluta med som sagt så att detdäran jag har gjort min sjal färdig men jag glömde att ta en bild när jag var hemma men eftersom jag är så mammasjuk så måste jag ju åka hem nästa helg också eller för att jag inte har någon tvättmaskin dådå men idag har jag skrivit de längsta tre sidorna under hela min akademiska karriär eller åtminstone hela mitt liv och det skulle ju bli så bra och jag har ju skrivit hela dagen men ändå blir det bara dumt och man tror inte att jag förstår nånting av det jag läser när man läser den och så kommer goymer att fråga och jag vet aldrig vad jag ska svara så då bekräftar jag bara dumma osanningar och jag får typ underkänt i kursen eller inte alls men jag vill inte ha dåligt för det kan jag inte fast nu ska jag inte skriva mer så att hejdå.