onsdag 15 februari 2006

det var bättre förr.

Jag tycker inte så värst mycket om att sitta och kråta med en Excel-uppgift i en halvtimme för att sen höra att just den aspekten spelar ju ingen roll, det får vara som jag hade från början. Tack.
Men efter imorgon, efter imorgon då...

On a wholly unrelated note: Allrakäraste Syster fyller moped imorgon. Det är inte klokt.

Slutsats av båda dessa informationer: det var bättre förr. Förr, innan man hade datorer att använda till dumma Excelprogram och bloggar som nästan ingen ändå läser. Och när små bäbissystrar låg i vaggan och skrek. Eh. Nåja.
Kanske jag klarar mej i nutid ändå.

3 kommentarer:

enSam sa...

Om jag kommer ihåg min lågstadiematte rätt nu så bore du ha fler läsare än 'ingen'?
Typ 'några fler än ingen' låter bättre.

delpheena sa...

jaja, bättre så? :P

enSam sa...

Jag är nöjd. :)